Lampe en ficelle - lampa av snöre

Parfois on a des envies... Celle-la je ne sais d'où elle est venue, Mais il fallait que je fasse une lampe en ficelle... On trouve de nombreuses explications sur Internet, il suffit de googler: "lampe en ficelle". La lampe trône maintenant dans l'entrée!



Ibland måste man bara göra något... Jag vet faktiskt inte varför den idéen slog mig men jag var bara tvungen att göra en lampskärm med snöre.  Man hittar många beskrivningar bara man googlar på "lampa med snöre". Lampan har fått en framstående plats i den nymålade hallen. Jag har använt svart, bred, papperssnöre från Panduro, stor ballong från BR och tapetlim.


Kommentarer
Postat av: miastradgard

Men, åh vad snygg! Det hade jag aldrig kommit på att göra själv! Nu blev jag lite inspirerad! ha en härlig helg! :) Mia

2012-03-31 @ 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0