Plans



Cela fait un moment que je cherche un programme (gratuit) pour dessiner le jardin et la maison. J'ai trouvé
Floorplanner et c'est ma foi pas mal. Charlotte a dessiné la cuisine et Lucas sa chambre.
Ceci n'est qu'une esquisse du jardin, je vais essayer de faire mieux quand j'aurai le temps (ha, ha!).


Jag har letat länge efter ett gratisprogram för att rita trädgård och hus. Jag hittade nyligen Floorplanner. Upptäckte programmet via Plantagen. Den är faktiskt ganska bra. Minstningen Charlotte ritade köket, Lucas ritade sitt rum. Detta är bara ett utkast av trädgården, jag skall försöka göra bättre när jag får tid. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Marrant, je dis souvent ha, ha! aussi après mes "quand j'aurai le temps" ;-)

2010-08-18 @ 21:36:00
URL: http://lentementmaissurement.over-blog.com
Postat av: Anne

J'imagine. Avec trois petits et un boulot on a pas beaucoup de temps pour soi...

2010-08-20 @ 06:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0